CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 07, 2009

Dari 1 dah jadi 2

dari 1 toncet now dah boleh 2 toncet............
tanah dah semakin subur makna kan.......
tp mama dia still x berpuas hati lagi ngan kesuburan rambut anak dara nie......

I ingat nak buat cam OLI ler.........lumur ngan santan kelapa........mana tahu rambut leh lebat cam rambut bebe........he he he

17 Kata Mereka:

Jasfyra said...

comey...
ada org kata lumur ngan minyak zamrud ke apa..lupa lak..

eRiNsZ said...

erin raser tak yah buat aper-per...
sbab baby nie.. ader jenis-jenis rambutnyer..

mayB batrice nie jenis rambut yg lurus cam teknik rebonding tu.. so dlam umur 2,3 taun nie... memang rambut dier siket.ala-ala rmbut chinese gitew..

takot dilumur ngan myak klapa.. tu dier tebal.. puas gak nk mnebas nt.. hehehe

Sidratul Muntaha said...

hahha..
toncet aqil dh kena korban bulan 4 aritu utk kali kedua
hihih
lawo ler plak tgk batrice ni
makin lama makin comeyyy..
aiiii
zana..
ayu nk tnyer ni
nnti gathering kita
zana nk bwk menu ape?
plz reply asap yerk?

As said...

alahai comeinyer batrice kena toncet.... ok la tuh zana... lama² byk la rambut anak dara ko tuh...
hmm makin panjang la rambut batrice ... lepas ni leh la letak clip plak.. sure cun...

Sham Ummi Echa said...

ni msti kes mak dia yg hepi lebih nih sbb rmbut batrice da pnjang sket skang nih... sabor yer zana..sila bwk brtenang... kang kalo da lebat rmbut batrice tu.. ko lak yg rimas kang..hehehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

iyer la zana, kena rajin sapu minyak supaya lebat rambut batrice tu..

tapi kau jangan risau la, farhan pun dulu rambut sikit jugak, tapi bila dah besar baru stat lebat.. lurus lagi ala2 rebonding.. guna jari pun boleh .heheh

LayarLara said...

lumur santan yang ko dah bekukan dalam peti ais tu... amek pati yang belah atas skali... ko amek sikat lumurkan... gerenti lebat...

Ayumieza said...

btol apa yang LAYARLARA informkan tu akak bab adik nurul mcm tu jugak masa kecik tapi bila besar lebat giler hehehehe...comel je ada 2 toncang klau nurul tak pgil tongcang nurul pgil pokok kelapa utk adik2 nurul dolu2...

neezareef said...

musti zana riang ria gumbira kan...kekekke..dulu rambut myra pn halus gitu..skali makin bosa makin lebat itam...take time zana..kang dah byk rmbt rimas la plak..

~~ciklinn~~ said...

akhirnya leh ikat dah....

zana aliff pun camtu tau... aku ingat lagi dia 4 thn kot baru aku leh potong sikit rambut jagung dia tu......

takper nanti lama2 lebat... mcm aliff..dah masuk sekolah baru lebat... selalu2 letak minyak zaitun... byk giler org suh letak minyakkan..habis berminyak2 pale batrice nanti...

Dee said...

a'ah zana..take time rambut nk tumbuh..nti dh besar oklah tu..kalo rajin weekend sapulah..kalo tgk gaya batrice skrg x panas sgt..cool je..okeylah kan..dari berambut pjg cam si mimi tp berpeluh sakan pun tgk rimas gak..hehehe..

mama mya said...

rambut cik mya pun x berapa lebat.. x pe2 dah jadi 2 esok lusa jadi 3 lak :)

eMMa@iKKa said...

dulu mak daku suka lumur kan minyak zaiton utk buat rambutku lebat dan berkilat..Cuba lah!

Qasehku said...

Alahai..wlaupun 2 sajork toncet nya yg tipis itu..tp tetp maintain comeyyy laa syg..pndai plak pose camtue kan..mmmmuahs gerammmnya meh cni gigit pipi tue ckit

mama iqa said...

rambut iqa lg skit.lgsg tak blh nk toncet lg.tp ari2 aku dok lumur minyak zaitun.dh mmg baka rambut cam tu kot..hehe

Emy Omar said...

Ala cutenye dia dengan tonjet 2 tu..Zana,ko jangan nak susah hati..akak dulu macam Batrice gak..tapi lama2 dah besar ok je..tapi rambut ok je..

@tune® said...

apelagi..
yun nam hair care ler...kekekeke