CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 23, 2009

Dia Buat Concert

Anak dara I tu kemaruk jumpa mic kat umah mak tok dia........dari pagi sampai tengahari dok kejap lari naik umah atas, kejap2 ilang.....kejap2 dengar sore dia melalak kat umah atas.....nak2 Pak Ngah & mak tok ada layan...........

Zasss........layan si Batrice buat concert plak yerk.............


** atas meja pun jadik **

** x cukup 1 mic.........dua mic dia sebat .........**

kemain berdendang sayang lagi ko erk.........nie nurun peel sapa lark nie.....mama? ........no no no.....mama dia mmg xde bakat dalam bidang nyanyian........papa?.......cam xde bakat gark jerrr.......so, ikut sapa? ngeh ngeh ngeh.......ngikut mak tok dia............

pitching lari daaaaaaa

My mum mmg xtif dlm felda..........kalu ada pertandingan nasyid.....xde muka lain ler yang jadi solo.....sure, my mum my mum and my mum.........kalu ada pertandingan marhaban ker, berzanji ker tadarus al-quran ke........nama my mum sure ada terselit.........jadi ler kan, ngikut sikit bakat mak tok dia tu..........harap mama dia, kalu nyanyi sure ribut taufan datang............ siap banjir bagai agaknyerrrrrr............

15 Kata Mereka:

ai said...

Fuyoooooooooo...! leh masuk AF tahun depan ni! hihihi

Mama Qaseh said...

Haa msti ikut mak tok ya Batrice..mdah2an akn mjadi qariah tkenal d Johor nnti..aminn

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

blh geng dgn taufiq ni..pantang nampak mic, mesti nak melalak...lagu yg taufiq suka nyanyi, nak tau lagu apa??? lagu mawi & m.nasir tu..tapi dia tukar lirik.... jadi mcm ni... "menyanyi...kerana sendiri"... hahahaha....mmg poyossssss....

Puan Iza said...

ni boleg masuk AF akan dtg nie hehehe...kan main lg batrice bila dpt mic tu yea...konker nyanyi sorang2 ek...

Zana, happy besday to you...muda lg 27 tu :-)iza doakan semoga tahun depan korang jadi berempat lak :-)

sis_nita said...

aperr tagline dak kiyutt nehh..?
hehehe!
waaaa.. pitching idak lerr ke laut..
masihh leh dengar tonasi yg indah..
mic tu pegang ala2 mas idayu yerr..
wahh..
akak leh jadikk pengkritik anak dara ko nehh..

Mummy Dasy said...

sakan menyanyi... penuh ngan gaya

~~ciklinn~~ said...

vote to batrice.... gogogogoogogogoogo hehehhe

bukan main yerk..siap duk atas meja ha..

Big Mamma Bukhari said...

ada bakat mak tok dia tu.. bagusnya your mum.. rajin masuk pertandingan nasyid, marhaban bagai.. good for her zanna..

madamct said...

lagi 16 taun make sure abtrice msuk AF dik..leh akk vote tuk dio..huhuhu

re:dik abah akk sakit la..x pek nk join korang ha..tp kang klo nk balik ke johor semula tu leh lah singgah klia..kita lepak2 kt situ..tuk bertentang mata dik..amacam?

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...kemaruk nyanyi plak dah ke...ye ar tu zana, ikut bakat maktok die nie hi hihihi....

takpe, batrice masuk AF...auntie sure Afundi batrice okey....hik hik hik

.: Leen-Awie :. said...

ada bakat nih... gaya nya tak hengat... hehhehe...
wokey, bleh reg masuk AF yer..

neezareef said...

zana,
klu mama dia yg nyanyi tsunami terus..kekkekeke..saje je gurau

--<@maya@>-- said...

wah..comei.. budak2 zaman skang dah terdedah dgn lebih awal sbl masuk AF kan.. hehe

Ena said...

tu nyanyi ke atau makan mikropon tu ekekeke... lama tak karaoke ngan dak2 ni ihiks..

mama mya said...

boley masuk One in a million (OIM) laa hihihi