CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 03, 2009

HARI SABTU KAMI

Hari nie mmg x kemana2.........
bangun pun dah lewat.......celik2 mata.....nengok anak dara tu dah kat sebelah, gosok2 tangan i........patutler rasa cam best jer......rupanya tangan kecik tu dok usap2 tangan mama dia.....he he he......

Siap2 sumer.........pi b/fast kat railway............after that, balik umah terus.........hujan turun daaa.......hari yg sgt sejuk .....hu hu hu.....lepas antar kami balik, laling hubby kuar balik coz' ada kerja lagi.............so, tinggal ler berdua ngan batrice kat umah.........nasib sampai umah tu dia dah ketiduran...............so, dpt ler mengemas apa yg patut..........siap kemas hall, mop lantai, basuh baju..........dia pun bukak mata............tergantung acara nak memasak..........but, tabahkan hati jugak ler memasak.........masak simple2 jer..........goreng ikan & buat sambal tumis petai........he he he..........makan plak ngan nasi panas2.........makan berdua sajor ngan batrice coz' laling hubby tak balik lagi.........

Petang nyer ...........layan batrice nengok NEMO plak...........iskh, cam nak ajak laling hubby bawak batrice nengok movie ler malam nie.............akan di pikir2kan.........he he he....


Meh nak citer, pagi tadi b4 kuar.........itu anak dara sudah buat i kerugian RM10 ok..........hu hu hu, tu boleh buat belanja makan mama awak for 3 hari tau...............nasib leh sambung balik....keh keh keh......i soletape balik......leh ler guna kan............ citernyer, cam biasalah, i dok ralit ngadap tenet pepagi hari.........anak dara nie dok senyap2 pi selongkar h/bag mama dia......



15 Kata Mereka:

mama mya said...

waa wii mesti umah zana bersih dan kemas.. sedapnye macak nak sikit hiks.. ayooo batrice koyak duit.. sib baik leh tampal lagi hehehe

farah amoi said...

HEHEHHEHE
dia nak marah kot
mama dia dok ralit tgk laptop
mogok la tu

ai said...

berdua je kau ye zana..aku tetiap sabtu mmg laki aku keje. tp tulah, sama gak meriahnye kat umah ni. yolah, anak aku ramaiiiiii. Ngan bunyik gelak, nangis, gaduh, ngan sore aku yg guruh! 1 flet dgr kalau aku jerit! keh keh

oliole said...

orang kaya sudah mengamuk...tengok dia koyak duit...

K.L pun hujan...memang hari yang sejuk...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam ...

suka tgk cite nemo.. amboi sedapnya dia dok tgk tv ...

alahai sayangnya RM 10.. xpe selotep balik duittu pas2 bagi kat tol ... nasib ok dieorg ambik aje... ckp tu aje duit yg saya ada ...

zino said...

banyak sangat duit dalam tu kot boleh le adik main selai dua hehe

@t00neY r00neY® said...

adehla rm10 leh mkn McD

MAMA IQA said...

last week blk mersing, singgah kluang..ingat nk pekena roti bakar..skali tutup da! hangin gue!

batrice tu geram kat ko zana..pepg buta mama dia dok ralit lyn tenet..hehe!

psssstttt..gambo2 iqa tu kat umah mak lily kat mersing..btl2 ngadap laut..kalau ujan, sejuk je!

Aza...As :) said...

memang semalam hari yang sejuk...matahari tak keluar langsung....malas nak buat apa-apa pun...sedap dok atas katil jeerr...sambil tengok tv or movie...hehehe....

idajer said...

kalau selotape boleh guna balik yek??serius xtau..

mama mya said...

puan zana x update ke ari nie? me dok rajin jelajah nie.. dah sampai Z dah nie..

eeramaya said...

sonotnye dia nengok nemo tu ye..
sepuluh hengget tu koyak? sayangnye..sambung blk n wan belanja mkn..hehe.. skang ni kt KL pun hujan pagi ke petang..tu yg mbest tuh..leh tido dng amannya..hehe

neezareef said...

wah syok lepak tgk nemo..

anak dara siap koyak duit!

Dee said...

sib baik seplo..kalo limoplo..hahah.berpoloh-polohlah zana..

Cik Puan Mimi said...

mujur boleh tampal balik, kalau tak, mau zana kena puasa 3 hari.. hehehehe