CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 02, 2009

I'M SO HAPPY

x nak ckp byk ........x nak melalut......... mana2 mama, ibu, ummi, mummy yg ada anak rambut cam anak dara i akan paham perasaan i bila tengok

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


14 Kata Mereka:

neezareef said...

zaana...hahahahaha
dulu masa anak niza rmbt gini gitu la perasaannye
kagum dpt ikat ke buh sepit kt pala tuh...

Cik Puan Mimi said...

takpe zana, tak lama lagi panjang la rambut batrice tu

rasp said...

hehehehehehe cute... kita ni kan mmg tak sabor ek nak buat hairstyle pokok klapak nie kan hehehehehe

aimi @ kamalina said...

hehehe....comeinya... takpe zana... sabar byk2 ya.. InsyaAllah satu hari nanti rambut batrice akan panjang mengurai...

my qaseh said...

Hehe igt pe tadi..ok lah tue dak omel ni dh leh ikat rmbut wlau pun sjemput..si Qaseh lgsg tk suka kita ltk apa2 pn kt rmbut dia sepit ke..ikat ke..skafkan ke sure dia akn ngamuk suh bkak huhu sabo jer..

Jasfyra said...

batrice dah leh ikat rambut...cayalah
xlama lg mesti lg lebat tu zana.
anak2 aku rambut lebat gila n cpt panjang..
batrice..nanti kalo rambut dah panjang n lebat leh ikat rambut cantik2 ek...jgn jd cam kakak dina ica,xsuka ikat rambut..huhuhuu

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam zana

KP mmgg teramat faham
anyway thiz is so cute ....
halus dan menepati piawaian tuk KP

oliole said...

yes...kita memang memahami perasaan zana...
sikit hari lagi panjanglah rambut batrice...
saya pun tunggu2 asha rambut panjang...ingat nak ikat...tapi bila dah panjang, dia tak kasi ikat rambut dia pun...
sampai bergaduh mak dan anak...

~~ciklinn~~ said...

owh dah pjg sikit yer rambut batrice..bolehlah sepit2 pasnie..

dik aliff dulu pun camni dik... sampai 3 thn baru akak leh potong rambut dier..itupun haluss jerk..

pastu masa mak akak balik haji..dia bawak balik minyak rambut dari sana...pak arab tu kata leh bg lebat rambut... akak pun lumurlah....huhuhuh terus lebat...

ermmm kalu letka minyak zaitun tiap2 hari pun rambut boleh lebat dik.. cuba try..

D.a.a.l.i.a. said...

zana.. hepi new year... hehe .. best kan first time dapat tokcang rambut anak dara kecik tu... hehe

pu3shidah said...

ala kak...
akhir tahun nie mesti b'tambah rambut tisya tu.

Big Mamma Bukhari said...

hi zana.. kak t baru berpeluang nak jenjalan ke rumah kawan2 ari ni.. dh buleh ikat rambut anak dara zana ye? baguslah tue.. zana letaklah selalu baby oil j&j.. sure hitam lebat rambut dia..

mama mya said...

ye ye ye lepas nie panjang laa rambut batrice leh laa bertoncang bagai..

Dee said...

nti2 pjglah tuh..boh olive oil pun ok gak..kdg2 masa baby rambut sket..tp bila dh bsr lebat pulak..