CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 04, 2008

KALU NAK HADIAH...MEH LER!

special entry nie.....pepagi gi umah yong nengok ada best entry ...


so just try click...


WAH.....(*** ala teruja gitewww bunyinyer...)


mcm2 ada.....so, sesapa yg nak merasa nak dpt hadiah dari dubai...sila lah click SINI yerk







mcm2 ada hadiahnyer.....nanti tuan tanah ( yatie ) akan buat mcm2 kuiz tau...so, jgn lupa join kuiz tuan tanah yerk..............

yatie nie dah 4 tahun duduk kat dubai sana.....mcm2 citer kat blog dia tau....so, kalu rajin & berminat singgah kat umah yatie yerk...zana tolong promote jer nie...............

(*** ENTRY BARU ADA KAT BAWAH YERK KENGKAWAN)

4 Kata Mereka:

Jasfyra said...

zana, zura pon dah jd follower blog ni..mana tau kot2 nanti bertuah dpt adiah kan..hehehehe

Yatie said...

salam ziarah .. thanks ye sbb sudi nak wat entry pasal blog .. dah link ur blog to mine .. Insyaallah will keep on berkunjung nanti :)

Puan Iza said...

Zana. iza pun dah tinggalkan jejak kat blog yatie nie....bagus arrr idea yatie nak bagi hadiah...kalo dapat hadiah kan untung hehehe

Cik Puan Mimi said...

akak pun dah joint dah.. ehheheheh mana la tau rezekikan