CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 04, 2008

SAYA DEMAM + SELSEMA

(gambar di atas tiada kaitan ngan tuan rumah yg tengah sakit kepala selsema + demam nie yerk....sajork nak tepek muke sendiri )



dari hari sabtu lagi zana dah kena demam + selsema
sabtu tu mmg pengsan kat umah dari pagi sampai malam...
ahad tu gagah sikit ler mengemas rumah
isnin plak naik kerja
so....gigih dua hari nie naik opis
tp boss pun cuti...sama demam + sakit cam PA dia nie
so...hari nie...decide nak amik 1/2 day jer yerk....
doa2 kan ler kot2 malam nie kebah selsema nie..
x larat lllooorrrr...
sakit kepala...
sakit badan bagai nie.........

9 Kata Mereka:

Sue@MamaMaryam said...

harap zanna cepat baik..mmg x selesa klu selsema.. sakit satu badan...

Hirda Ibrahim said...

get well soon...

Nur a.k.a admansyah said...

rajinX2 mkn ubat yea Zana... jgn jadik mcm akak... tak suke mkn ubat, sampai 2 minggu tak baikX2 lagik selsema I nie. hu..hu..

Nk komen pic tu boleh? Mama die maintain cun tapi anak dara die... mcm nak mintak `dilepaskan' jer! naper tu Batrice...?

zino said...

kalau tak sihat lagi tu elok le duduk kat rumah je nanti satu opis pulak yg sakit..

zino pun Mc ni.. relak je kat rumah.. hehe

Puan Iza said...

semoga cepat sembuh...yg tak tahan tu bab selsema kan....abis merah2 idung...

Jasfyra said...

zana, get well soon..rajin2 makan ubat ye

Cik Puan Mimi said...

musim demam kot.. jangan kena sakit cikgukunyah (tak tau ejaan ler) sudah la yer.. harap2 zana cepat sembuh. jangan lupa makan ubat

~~ciklinn~~ said...

kita serupa...... akak pon pening..sengall mcm2 lah... tapi tetap maintain mengadap komputer hehehheehhehe

Ayong said...

kat umah, si Chem yg kena flu..musim pulak sekarang ni kan..

semoga cepat sembuh!