CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

DEMAND BAJU KURUNG

Sejak dua menjak nie, anak dara i sorang tu dah pandai demand nak pakai baju cantik2 jer lepas mandi. Esp baju kurung ............lepas mandi jer menonong masuk bilik dia nuju ker almari baju dia. Siap pilih tu......

"ma ....antik"
"aju nie arr...aju nie!"

hello.........xkan hari2 nak pakai baju cantik...
takkan hari2 baju kurung
kalu malam ok ler i layan gark ler...
apa kes bila siang pun mintak pakai baju kurung jugak.

Nie gambar dia bergaya ngan baju kurung pilihan dia
sikit nyer bangga muka tu dpt pakai baju kurung tu.....

** muke bangga pakai baju kurung pilinan **

** muka puas hati **

** aksi2 terlampau gadis melayu terakhir **

19 Kata Mereka:

rasp said...

dah pandai melaram anak dara nie ek! *ihiks* sronots melayan time2 gini kan..sweet jek batrice berbaju kurung..ayu!

~~ciklinn~~ said...

hahahahhaha bukan main ha anak dara berposing2.....

takper zana..batrice nak jadi budak perempuan melayu terakhir ni ......

comell batrice berbaju kurung

Mrs. Hasanif said...

hehe maryam pun panggil bj ni bj chantek.. mmg cantik pun batrice pakai...

aimi @ kamalina said...

amboi2 batrice... kemaruk berbaju kurung lak ker??? hehehe..bagusla tu..takde la kekok kalau suruh pakai kan.. akak mmg suka tgk bdk2 kecik pakai baju kurung ni.. comel je..

Dee said...

wau..anteknyer aju kurung..comey...

Sham Ummi Echa said...

zana..ko patut brsyukur bila batrice nk pakai baju kurung tau.. drpd aku merana sbb echa lngsung xmo pakai bj kurung..waima raya pon.. dia tetapppp dgn jeans okeh

Hirda Ibrahim said...

ni geng maryam gak ni..
nak baju antikkk..
betullah batrice..ANTIKKKKKK....
ayu la..

As said...

amboi... anak dara ni suka nak pakai baju cantik erk... hmm adriana harus ari raya n kenduri kawin jer... hmm batrice mmg comei pakai baju kurung tuh... tp naper tunjuk muntut... hehehe.. ilang ayu nyer

ibu 2AZ said...

heheheh..anak dara dah pandai ek..die tgk mama die ler tuh kan..cantik b'bj kurung tuh die nak kan..

lieya_latif said...

dah pandai melawa anak ko ni zana...ikut sape?????????? ikut mama die laaaaa he he he he he.....


re: dah dpt yeak....betul gak aku main tibai alamat....he he hehehe....jemput datang ok....

eija28 said...

wah batrice...demand skrang nak pakai baju kurung...dia pandai melaram lah tu zana....

my qaseh said...

Ala2 omelnya dia hehe..tkpelaa lyan kn jer laa dia dh pndai mcm2 ea skang hehe

Monkey D Luffy said...

baguslah kalau mcm tu... jiwanya sememangnya gadis punya jiwa.

skang ni PENGKID dah semakin ramai... tp anak dara ko... syukur normal

[[ yong ibu chem ]] said...

ok la tu zana..aku suka je klu nak anak aku suka melawa..hehehee tp tu lah..mslhnya..chem tak nak!

camno tu???

oli said...

sikit hari lagi mesti gaduh...kita tak kasi pakai, dia nak pakai juga...
macam hari tu asha pun sama...dia nak pakai boot juga keluar rumah...geram betul ...

PerantauSepi1306 said...

wahhh baguslah dia... kecik2 dah ada ciri2 keayuan tau.. memang sah pompuan melayu terakhir nie... :D

mama mya said...

lepas nie kena manyak beli baju cantik2 laaa.. batrice minta baju mahal yer bukan baju cantik hahhaha

elly said...

amboi dak kenit nie... kemain nak begaya je ye... x pe la mama batrice, layankan je... kang mintak baju shekshi kang... lagi la sush mama nye kan... hehehe...

B I E Y said...

haha sis..

watpe nk kusot..

kre ok la 2 c batrice nk mlaram pki bj kurg..

dwatnye die jd cm b ni haa time kck2 dlu smpi le udah beso skrg nih..

harusla nk pki...klu x dpkse or tepkse..
jeans gak dtibai..

klu try msuk cte gads mlyu 2 sure kne rejek! haha

ppt besyukur dr kck batrice mnunjukkn cri2 sowg gads mlyu trakhr...huhu =)