CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 19, 2009

WAJAH 1001 CERITA

Nak tepek video tak pass lagi semalam........asyik error jer...........tension jer i.....so, meh layan 1001 wajah anak dara i ......

Ha mak temah, ada apa datang umah i memalam nie......nak bergossipan ler tu

Ooooo giteww ke mak temah? ...........bukan cam nie ker citer dia mak temah?

Takkan kot.......! tu semua gossip jer lah mak temah !

Hek eleh........tok sah lah percaya ngan gossip liar tu mak temah...........

iskh.....geram ler bila i ckp org tak caya..........percaya lah mak temah oitt!

ha cam tu ler......len kali percaya ckp i ..........yg lelain tu pepandai jer buat gossip......citer i 100% tulen mak temah ! meh i kiss u sikit coz caya cakap2 i

Sebenarnya........ i pun tahu citer nie dari si dia mak temah..........kiranyer i punya citer pun gossip semata2..............



14 Kata Mereka:

oli said...

bila tengok gambar-gambar ni
baru saya perasan batrice mirip muka papa dia laaa....

Mummy Dasy said...

Mana baju anak dara ni....

eija28 said...

mak temah nie bergossip jerk erk..sampai meleleh2 air liuqq tu.....

*Azie* said...

azie pun nak kata mcm eija gak...smapi meleleh ayaq liuq menyemboq nyemboq mak temah bergosip

Cik Puan Mimi said...

ooo mak temah bergossip yek.. kok yek pun pakai le baju dulu, kang pak meon lalu kang, harus kena terkam. heheheh

~~ciklinn~~ said...

hehehhehehheheeehe..... air liur tu yg tak tahan tu...

Mrs. Hasanif said...

sempat ko amik pic batrice mcm2 memek ek... hahahaha lawak la...

Dee said...

leleh2 air lioq bergossip ngan mak temah ye batrice..hihihi!!

Emy Omar said...

Amboi meleleh air liur mak temah tu..
Yeah..Batrice dah puting free sekarang ye?Caya lah

aimi @ kamalina said...

uih...kena lak tu caption yg mama buat dgn ekspresi muka batrice... :D

JuJue said...

makin comei & temban anak dara hang yer..

mysha said...

comEYSSSSSS sgTTTTTT......

mama iqa said...

haha..pandai ko buat dialog tu ye..bile aku tgk batrice ni, bile la gamaknye iqa n batrice ni nk berabut pnjg kan?

Monkey D Luffy said...

Gossip Girl? muahahaha