CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 23, 2009

KAWEN?

Ikuti perbualan ini yerk oul's

Me : icha nak kawen ngan sapa?
Batrice : Abid
Me : Sapa?
Batrice : Abidddd arrr
Me : Nak ke abg Abid kawen ngan icha? Icha dah buli2 Abg Abid tu....
Batrice : Abid !

Ngeh ngeh ngeh...
apa kah makna semua ini?
adakah anak daraku itu dah nak akil baligh?
hu hu hu....

Kalu kena marah......nangis pun siap panggil2 Abg Abid dia tu.........



28 Kata Mereka:

ratna said...

sayang betul dia pada abang abid tu yer...

liwaniel said...

amboi..kecik2 lagi dah tau kawen ye...hehehe

batrice rapat ngan abg abid tu ye

Zanna_MamaBatrice said...

ratna : Kawan gaduh ngan kawan main ratna....sehari suntuk ngan abg abid dia tu...

wanie : keh keh keh, ntah mana dia belajar zana pun x tahu wanie. Mmg rapat pun....kawan gaduh & main dia....tukang buli pun sama gark tu...

atty's said...

ichaa dah jth cinta tuh

Zanna_MamaBatrice said...

kak ty : hu hu hu, bahaya nie kan kak....

ibu 2AZ said...

duk setempat ker zana..?hehehe lawak lah batrice..die tahu tuh kawan die kan..

mama mya said...

kakakaka cam nie cik mya pun nak kawin gak laa muakakaka

Jasfyra said...

manalah tau...dah besar ada jodoh depa..ko ok ke zana?hehe

Zanna_MamaBatrice said...

ibu 2AZ : Abid tu MIL jaga...sehari suntuk ngan abg abid dia jer..

mama mya : sila sila...cik mya dah ada calon ka belum tu?

jasfyra : iskh, ntah nak ntah tak mak si abid tu ngan Batrice zuera...ngeh ngeh ngeh...udah ler kena buli hari2 anak dia ngan anak aku tu.....

Idida Aziz said...

ohooo pandai dh dier yer....

eija28 said...

nak main tawen...tawen erk....

Zanna_MamaBatrice said...

idida aziz : bebudak skang ni advance...tp tak tahu ler dia paham ke idak makna perkataan kawen tu kan

eija : dulu2 ada kan main kawen2 nie ieja.....

eeramaya said...

batrice dah bg hint tu zana..hehe.. kot2 ler melekat smp ke besau.. ;)

Puan Iza said...

Hehehehe...batrice dah in love with abg abid ker?.....batrice dah faham tu apa itu kawin2 tu.....heheheh...

so, zana....bookinglah terus abg abid tu utk anak dara you tu :-)

oli said...

tak lama lagi zana akan datang anak menantu...hehehehehehe

Zanna_MamaBatrice said...

eeramaya : x cukup umur lagi tu. Camno?

iza : xde makna dia paham iza....ntah ler, bebudak skang nie advance kan...

oli : don't worry olie, kalu jadi zana kasi VIP kat utk mummy & bebe

aimi @ kamalina said...

uihh...kecik2 dah pandai ni.... hehehehe...sayang sungguh kat abid yaaa...

As said...

zanna.. maka cepat la ko dpt menantu... hhehehehe... pandai sungguh anak dara mu itewww
sure abid tuh layan dia baik kan... sbb sumer pun abid

[[ yong ibu chem ]] said...

ewah..batrice...pandai dah ye..

hahahahaha tak tahan aku baca statement kau zana..

"dah aklik baligh!"

mysha said...

hyE baTrIce ku Sayang kaK sHa nih beLom kaWen2 laGI... mcM mn laK baTrice nak kaWEn dULU... nih waT kaK sHa jeLEs nih hekehkehek...

Zanna_MamaBatrice said...

kak aimi : tu arr kak...pening den melayan hah. Gelak pun ada gark...

as : aku akan pastikan dia hanya kawen lepas dah kerja as.....keh keh keh.....abid mmg baik ngan batrice, cuma batrice jer rajin nak buli abg abid dia tu...

yong : gelak yong jgn tak gelak

sha : tu arr kak sha, lambat sangat batrice nunggu nak makan nasi minyak akak tau...tu yg batrice potong queu tu....

rasp said...

hehehehehe cute tul si batrice nie tau...agaknya amenda lah dia pikir 'kahwin' tu kan hehehehe

Zanna_MamaBatrice said...

rasp : sis.....cute mmg ler cute...tp bab nak melayan mulut dia tu...ilang cute dia tau....

Mummy Dasy said...

alahai... cepat ah dapat menantu gamaknye... hehehe comei jek layan budak2 kecik ni bercakap sembarang jek kdg2 jawapannye hehehe

kakpiah said...

dah kena pektis wat bunga telor nih..

hehehe...

Zanna_MamaBatrice said...

mummy dasy : best lawan ckp ngan bebudak nie...tp tulah, main ikut sedap diaorg jer jwb...ntah paham ke idak ...tak tahu ler...he he he

kak piah : tu arr...akak tak nak tolong buatkan ker bunga telur tu...keh keh keh

Monkey D Luffy said...

pandai dia pilih.... hensem si abid tu ek... jeles aku... hahaha

Signorina Syima said...

kecik2 dah pandai... camtu la budak2 zaman sekarang...