CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 02, 2009

Ayam Goreng Penjara

Kejadian adalah tengahari semalam (Isnin)
Sedapp ooo........nak2 makan time panas.............
Beli kat kantin opis i nie........yelah, tu pasal jadi ayam goreng penjara..........goreng dalam dapur penjara..............................


jemput makan sumer.............giler muka daku melantak ayam nie...........keh keh keh.......tu nak tunjuk betapa teruja nyer I nak makan ayam goreng tu kan................I tak makan nasi that day..........meratah ayam sesajork................






25 Kata Mereka:

☆ lieya latif ☆ said...

ntah ko ni zana, aku tgk muke ko punye laa excited geget ayam tu pun buat aku terliur tau.....aku ni name jek diet tapi kalo makan ayam goreng aku suke tang kulit ...he he he he he

nampaknye auntie zana leh laa geng ngan mia n mija...dieorg tu pun hantu ayam goreng tau!!! he he he

LayarLara said...

ko ni tajuk sikit punye mendebarkan..

wehhh ko penjara mana ah?? pasal ko tak pakai uniform??

neezareef said...

banduan kt situ pn dpt mkn ayam grg gak ya

Zanna_MamaBatrice said...

lieya : sama ler...aku mesti pilih yg lebih kulit nyer...siap curik kulit org lain tu.....

Layarlara : tajuk mestiler gempak sikit kan.....zana nie k/tgn awam...tu pasai x pakai uniform...tp teringin gark nak pakai uniform...smart oooo

neeza : he he he...tu utk kantin k/tgn....utk banduan plak....lain...tp diaorg mmg ada makan ayam...seminggu tu ada ler beberapa kali menu diaorg yg makan ayam......ooo..untung jadi banduan ooo.......

sis_nita said...

ish.. ko ni kan.. terkejut jerr akak baca.. ayam greng penjara laa tu kanss.. kawan akak kata kalo resepi ni kanss.. ayam greng sengal.. heheh!

Mummy Dasy said...

Mmg teruja pagi2 dah tgk ayam gorg.. huhuhu dah lah kena pantang makan bergoreng arini...zanna ckit bleh..

Jasfyra said...

uih,sedapnya..
mintak cikit

Puan Iza said...

Muka tgh teruja makan ayam....
Ayam goreng satu! :-)

Ena said...

uwaaaaaaaaaaaa zanna
kijam ko!!!!!
meleleh air liur akuuuuuuuuuuuu
huhuhuhuhu

Hirda Ibrahim said...

terus teringin nk mkn kfc bila tgk entry ko ni...heheh

Sham Ummi Echa said...

amboi dapnyer ayam...
ayam oh ayam...oh.peberet aku tuh..
baru mlm td mkn kfc..tu sumer echa nyer pasal la tu.. x dpt ikut abah dia..x pasal2 aku kena layan kehendak dia sumer.. nk kecici (kfc) la..nak eskem la...grrrr..

rasp said...

amboi zana, sedap sgt lah tu ayam goreng penjara tu, beriya2 dia makan..cuba post mai kat i skit, nak rasa :D

atty's said...

zana sedapnya ..lagi tgk ko makan..berselera..kty pun jadi selera..nak ler skit..

eija28 said...

muka excited mkn ayam gorengggg.....ceg...mcm ler ko x pernah mkn ayam....

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

akak kalau makan ayam goreng mesti tang peha atau thight.. yang lenlain tak masuk dek tekak. hehehe ayam ooo ayam..

Dee said...

wah..kemain lagi ko makan ayam..kalo ko pgg peha ayam baru aku terliur..hahaha...

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

mak oii..namer menakutkan..tapi biler tengok model nyer makan, nampak memang sedap..isk..isk..

Cho Zila said...

>>salam zana..
>>memang nampak cam garing sedapler.. nama dah kasi gempak.. ingatkan tadi goreng dalam periuk cam penjara banyak jaring2.. okler janji sedap...

Hirda Ibrahim said...

re: a ah tu sue-maryam le tu.
aku singgah pi kenduri kawin adik ipar dia kat AS.
betul ko, best gi sana. aku yg idup bertahun2 kat jitra leh x tau kewujudan benda alah tu.

umiaiman said...

OOO KEJER KAT PENJARA YER....

HUHHH RS CM NK CARI AYAM GORENG LER REHAT KARANG

Aza...As :) said...

alahaaaaii zana ooiiii...aku memang hantu ayam...segala jenis masakan ayam suker...tambah2 ayam goreng...i loooiiikeee :)

JuJue said...

bismillah ke dak?

hahahahaa.. tetiba nak gelak.. word verifivation ni 'gomen'
apakah itu petanda yg aku akan dpt keje gomen! hhehehe..

mrs khairul said...

pewitttt..ble jd model KFC nih zana..ko mkn gitu jek? brape ketul ko habes?heheheh..

tuh inai ko pakai masa adik ko kawen eh?eh adik ipar kan?aku lupa..aku dulu inai masa kawen tahan setahun ko..kanda lahir inai stil ada lg..hahahha...tp kat hujung kuku je lah..

PerantauSepi1306 said...

ayam goreng yg dipenjarakan di dalam puyutssss ;D

eya said...

besonye ngange..