CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

Sedih arrrrr

I kan tertinggal konsert minggu ke 7 AF kan......
so.......tengahari tadi baru dpt tengok ulangannyer...
wahhhh..........mau nangis oooo
kenapa?
kenapa?
kenapa?

kenapa Aril yg terkeluar.......persembahan dia meletup apa!

wa wa wa wa


note : 1st time nak comment about AF nie.............

17 Kata Mereka:

ILA said...

ko sedey...ader ko sms?? kan ke ko ngan kitorang semua sibuk kat bday bash annur & auni!! hehehehe

Tak de rezeki dia....sabar ye zanna

Hirda Ibrahim said...

aku pun sedey ko.
mlm tu penat je kelam-kabut balik fr bash maryam-auni. tapi laki aku tgk bola. tapi dia ada bagitau aril terkeluar. aku ingat dia main2.
esoknya pagi2 buta bgn, tekan butang merah nk tgk undi terkini. ye la, nama aril dh x de.. mak sedeyyy...

tgk ulangan konsert time t.hari. aku pun ikut nangis time aril terkeluar. gila emo.
pasahal dia best. aku paling suka time dia nyanyi duet dgn marsha masa konsert week 5. cute jek.

Ciklinn said...

haitss ko masuk intenet ikut celah mana nie..... bgtau karang kat bos kau..."encik pengarah...... zana masuk intenet.. kan dah kena blog kan..saya tak tau dia masuk pintu mana mausk intenet ni... kasi potong gaji dier yerk..." hahaah

lor kau sedih yerk dia kuar..... huhuhhu dah sibukk berseronok samapi kelupaan kau nak vote dia mlm tu...

Unknown said...

Huhu sedey gak..ingat dia leh g final kan..mgkin byk sgt aksi dia ngn Marsha msa kt diari..tue yg rmai tk vote dia kot

As@Aza said...

memang frust sangat aril keluar kaaann??? suker sgt dgn karektor aril yg giler2 tuuu...dialah penyeri AF rasanya....waaahh...1st time jugak berkobar2 citer hal AF ni...hehehehhee...

memang terkejut...sediiihh...macam-macam lah aku maki orang coz tak undi aril...padahal diri sendiri pun tak undi...kakakakkakakaka...

redha jer lah kaann??? itu hanya satu permainan ;)

Farah_W said...

ye betul2..mmg sedey n frust gile...aril perform best mlm tu....

Dee said...

hehehe..sy x minat dia..so biarlah dia kuor pun..tp rasanya kat luar dia akan lebih success..

nita said...

akak pon minat kat aril ni.. so.. mmg kecewa gak lerr bila diyerr terkeluar.. tapi kanss akak rasa edrie hashim musti tangkap diyerr jadikk recording artist..!!

mysha said...

oooOO aKAk minAT nGAN mAMat KorEA nih eK....

TerKejot Kan dIa kuAR..

Jasfyra said...

tula kan..cian dia kuar.aku memula xsuka mamat tu.tp makin lama persembahan dia makin besh.dan ko pasan tak si adlin yg susah nk puji org tu, dia sgt2 suka aril kan.

aril ni rajin blaja, walaupon dia poyos2 sket kan..tp dia besh ah..

aku rasakan, sbb tetiba marsha masuk akademi pun slah satu penyebab aril kuar.peminat dia xsuka kot..wah panjang berjela lak aku komen.undi nya tak jugak..wakakakaka

kira ko untung le dpr tgk ulangan ari ahad tu.aku sabtu mlm tu xdpt tgk sbb laki aku tgk bola..ahad pon xdpt tgk sbb kuar..adoila...

mama mya said...

x tau.. x tau.. no komen no komen i peminat akim bukan aril lariksssssssssss 100 meter takut zana kejar muakakakaka

Idida Aziz said...

zana minat aril yer...hehe
k ida kan tayah tgk pon AF ngn OIAM psl kat opis ni ada family tomok ngn isma...tiap2 hr dia citer perkembangan kat kitorg time mkn la itu la ini la...smp dlm miting pon dia leh borak ngn boss soh vote...lawak tul....

tunggu mkn kenduri doa selamat tomok kot menang....hehehe

♥ i'me ♥ said...

hmm..tulah cam terkezut aril kuar kan..akak tak berapa minat dia (tapi minat akim - sama mcm yong & mama mya..hehehe..).. tapi akak rasa mlm tu dia tak patut kuar sebab persembahan dia bagus...even adlin pun puji dia.. akak tak sabar nak tunggu seseorang tu kuar (tapi mcm payah je sebab vote dia selalu tinggi..huhu...)

@tune® said...

ni la orang mesia...
kalau poyo sket wpon berbakat..derang xmo undi...

neway..i pon xminat aril..
but i know he's got talent

Aryana & Adrienna said...

salam perkenalan .....sori nak menyibuk gak ...i pun minat gilosss ngan aril nie...bukan ai jer my doter pun , leh siap nangis bila aril kuar ......sedih nei ...sob sob sob ...WOK !!!>.....ko tetap the best !!!!

rasp said...

no komen coz me tak ikut AF7 nie :)

yong ibu chem said...

kehkehkeh aku tau siapa yg kak aimi nak suh kuar tu...hahahahahha shhhh rahsia!

weh..aku minat akim...ngeh ngeh..