CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 02, 2009

AKU SAYANG MAMA!

MAMA PUN SAYANG BATRICE LEBIH DARI SEGALANYA.......

"dikau permata dalam hidupku"



so sweet kan....penuh perasaan......


14 Kata Mereka:

Linda Latip said...

wahahah chomeynyeee..kerut² dahi acik nengok tau batrice! sungguh² la..buh kat youtube la..sure rmi org terhibur tgk neh..

Hirda Ibrahim said...

Ya Allah,
aku tgk batrice sebijik kelaku cam hardy gak..
zana, aku tgk/dgr batrice nyanyi aku yg emo ok, siap bergenang air mata aku... oh tidakkkk...serius bangga kan? bila anak nyanyi lagu camtu kat kita...

Anonymous said...

penuh perasaan batrice nyanyi...
asha pun suka muckkk orang...

Dee said...

sweetnyer...

Kapten Luffy said...

eh eh.. nak cium mulut kotor.. hehehe

Shima Zahar said...

weii kelakar laa nak dara k onie zana.. beria dia menyanyi.. dengan memek muka sekali.... hahahahhaa

-Sharleenz- said...

ala cutenya... mesti mama terharu kan...

☆ lieya latif ☆ said...

kih kih kih GELAK GILER aku tgk zana....beriya2 koooo...siap teleng2 paler tu....hi hi hi.....

touching pun ade kan....ko kene simpan video ni ...sebab sweet sgt...wei ko ajar la plak, aku sayang papa...kang hemlin majuk kang

wanie said...

sweet nye batrice nyanyi...

MamaHana said...

alahai comeynyer.... so sweet bila dgr anak sendiri nyanyi mcmtu kan zana? she looks so cute and sincere when she sang that song for u.... a big hug from me to batrice

Sham Ummi Echa said...

sangat comel okeh... geramnya aku dgr sore dia tu.. smbil wat muncung tu.. rasa cam nk geget jer.. pndai nyer batrice cipta lagu utk mama yer...

ish..rindu plak aku kt echa nih..

Unknown said...

wakakaka loyar buruk la anak ko zanna... tergelak aku dpn pc ni.. sore ko plak dah cam viruspadu plak bile aku dengar ihikss

mrs khairul said...

comelnya batrice!!jelas sora dia nyanyi tau..bangga seh aku..sure ko xjd marah kalo dia nyanyi lagu ni kan..tang flying kiss tu yg muhal..siap sound effect g..

aku smpi la ni xdpt nk amik video kanda..kalo dia tgh nyanyi nmpk aku pegang camera jek otomatik dia stop..dia nyanyi camni tau..i le u..u le me..we ya pamili..hahahahaha...

Sidratul Muntaha said...

aaaa.
x sabonyer tggu aqil berckp
best tol tgk batrice gaya gitu..
keletah suem sama cume berckp tu tak reti lagi..
geramnyer tgk batrice ni..