CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 13, 2009

Plan Last Minit

Cuti i semlm.............x kebosanan duduk di rumah
pukul 6 dah bangun........lepas solat sumer.......i ngadap blog........sampai ler pukul 7 lebih
Kejut laling hubby coz' dia sambung tido balik.........dlm kul 8.30 dia dah siap.....
i still x mandi lagi.........batrice pun still tergolek atas katil x mau bangun lagi........

Ntah camno........last minit nyer akal fikiran
i change ikut laling hubby pergi johor.....
dlm kepala nie dah plan something.......he he he....

kejut batrice bagai......
adoi........anak dara tu plak liat nak bangun
mentang2 dah abis susu sebotol.....liat plak nak bangun yerk...
x kira......demi plan mama nie.........kamu wajib di paksa bangun......
sampai mandi pun dia nangis2...........poyo ler anak dara nie.......
30 minit jer uol's i bersiap sekali siapkan batrice....
terror tak terror ler kan............he he he.....

Sampai Menara Ansar pukul 10.40.....
terus ke pejabat JHEOA .........
coz' undi kerja hubby start kul 11..........

Sementara menunggu laling hubby kat dlm opis JHEOA tu
i layan batrice kat luar.........

Tp xde rezeki ler kali nie.......
laling hubby x dpt pun kerja tu.....
mau nyer idak.......kerja ada 2.......
tp kontraktor yg datang 29 org.......giler nak fight......he he he
xpe arrr........kot2 lain nanti ada rezeki kan papa.......



6 Kata Mereka:

lieya_latif said...

xpe zana, tak de rezeki tu...insyaallah ade rezeki lain....

Cik Puan Mimi said...

zana, rasanya adik akak pun gi undi tu.. ntah dapat ke tak.. adik akak sekarang ni amik alih kontraktor arwah abah..

takpela zana, adala rezeki tempat lain plak nanti..

Jasfyra said...

patot batrice xberjaya buli mama dia..mama dia tukar plan da...hehehe

xpe zana, rezeki tu da kt mana2.mungkin bkn yg ni...yg lain plak.insyaAllah

~~ciklinn~~ said...

wah best gak tu kan..yg penting jalan..walau atas urusan keje...hheheheh.. akak pun kalu dah bosan ikut gak laki aku tu ke sek..hahahhahah

takper ada rezeki lain yg lagi bosar nanti,....

Jade said...

amboi.. same le kita... suka plan last minute... sbb ade je benda terlintas kt kpale otak kalau nk buat :p

Puan Iza said...

tak per zana, kali nie x der rezeki. mana tau lps ni rezeki lbh lagi...