CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 16, 2009

Sarapan Di Mana?

Tekak dok terasa nak makan soto @ Warung Wak Tunot
so...........pagi sabtu tu berdedai2 ler we'll gerak makan kat sana.......
mana2 yg dok kluang.........tahu kot warung Wak Tunot

Sgt femes ngan soto, lontong, lontong darat..........sgt sedap......
x caya?
...............kalu korang ke Kluang...........singgah ler ke Warung Wak Tunot di Kg. Tengah
try ler makan soto or lontong or lontong darat dia..........
mmg termimpi2 ler lepas tu...........he he he


i order soto.........laling hubby plak makan lontong darat......
x pandang kiri kanan dah kalu makanan dah sampai depan mata........

Lagi satu.........segala mala kerepek dia pun sedap
siap export ke overseas lagi............
esp dia punya tempeyek...........rangup ooooo!!!!

Anak dara sorang nie plak.......
peel x sudah2 yg pelik2........
nengok i bertudung
dia pun sibuk gark nak bertudung........
nasib ler dlm keta ada tinggal sehelai tudung ekin i tu
sarung jer kat dia.........


bertudung tp.........ngan baju x berlengan
ngan skirt pendek........
seksi dalam iman.........boleh gitewwww!

16 Kata Mereka:

~~ciklinn~~ said...

wah sedapnyer soto... akak pun mmg suka bangettt soto ni..... ehheeh hari ni pun buat soto......ha kalu tu soto darat kan... akak nyer soto sungai.... hahhahahha

hamboi anak dara ko tu...iyer2 ha pin tudung..... dgn spek besor lagi... comel2..

Cik Puan Mimi said...

zana, kalau kat segamat, ada satu warung tu namanya Warugn Soto Kg. Jawa. memang top la kat segamat.. penuh sokmo.. kalau tengok soto dia, penuh dengan daun sup, bawang goreng taugeh, begedil memang tak nampak langsung nasi impit tu.. marbeles.. nak2 dengan sambal kicap .. meletop..

tapi nampak warung wak tunot tu pun cam sedap jer kan.. tapi kelakar la plak nama wak tunot tu. hahaha

amboi batrice melayan perasan, berangan apa la tu.. jadik ustazah kot.. heheh

Puan Iza said...

Sedapnya soto tu.....makan tuk bekpes mmg bestkan...nak2 masa panas tu....fuhhhh....

Heheheh....seksi dlm iman????? ada ek....hehehehe

yong ibu chem said...

zaba, lontong darat tu lontong dgn kuah kacang ke?? hehehehehe gua tak tau..

ewah batrice..makin cun ar auntie tgk dia ni..phewwwitttt!

Mummy Dasy said...

Hai comeynye... pandai lak edjust tudung tu...

shimazahar said...

lapor..lapor..lapor...
sedapnya.. one of my favourite.. slurrpppppp.... dah laa pose nie.. mana aku nak cari SOTO petang karang nie...

my qaseh said...

Mmmm npk soto tue memg sdap jerk..k t dtg Kluang nk cr lah Warung Wak Tunot,Kg Tengah kan..area mna tue?sya tau Tmn Intan,Tmn Kluang Barat jer ada knalan kt c2..
Ermmm si kck tue kiutnyaaa laa memakai tdung ekin..smalah Qaseh tue kekadang tgk kita btdung dia pn sma nk pki jga hehe

aimi @ kamalina said...

mmg seksi dlm iman..hehehehe...comel batrice bertudung...sedap nampak soto tu... akak suka gak mkn..

ibu 2AZ said...

tgk pun cam sedap..hehehe..kalo dekat nak jer pegik..hehehhe

alahai comei lah aunty tgk batrice b'tudung tuh..

Dee said...

lontong darat tu mkn ngan kuah kacang eh zanna..lontong tu mkn ngan lodeh ke? wah..ada darat ada x..kompius ni jap..btw batrice tu sgt comel bertudung..dh rupa cam u plak i tgk..

Monkey D Luffy said...

Batrice bak Model sekarang ni... dah pandai buat posing... hehe

Sham Ummi Echa said...

zana..lontong darat tu cemana...aku ni jakun seh..x penah dgr..hahahha...

ekin pon x comei mcm batrice tau.. comei ler dia pakai tudung tu..

liwaniel said...

comel je batrice ni pakai tudung ekin..sesuai pulak ngan dia

lieya_latif said...

ye ke zana sedap...pasni kalo lik johor lame aku nak gi cari laaa.....sedap woo soto jawa nie....aku suke.....mia pun suke makanan yg berasaskan sup nie....

alahai batrice cutenye bertudung..... seksi pun takpe laa yg penting pipi tetap labuh okey...muah sikit!!!

sitione said...

soto darat tu pesen dia camno?

tgh nk bayangkan niii

muahahahhahaha

farah amoi said...

wahhh
nampak sedap soto nye
tp memang kawe x suka makan...
mmm...x tau nape...
maybe rasa pelik bg kami org kalentan makan nasi himpit ngan sup
slalunye kami makan nasi himpit ngan kuah satay...


alahai batrice tuhhhh...dpt anak pompuan memang camtu ke...
suka meniru si mama..
tp buat muka slamba cam x bersalah je...