CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 05, 2009

SAMBIL2AN

Selasa masuk kerja cam biasa
i bw novel SPBI (Selamat Pengantin Baru Isteriku)
bc time senggang or time xde kerja........
nak update blog , i xde mood semalam.......
lagipun tenet opis problem.......asyik hang & error jer......
tensen kalu buat kerja camtu............

(sgt berlakon......ha ha ha)

semalam i dpt habiskan sampai bab 18 saja.......mlm balik rumah nanti sambung balik

sambil bc.........sambil di temani oleh air sirap limau...
sejukkkkk.........shedddappppp...............


(jemput minum.....!!!!)

15 Kata Mereka:

yong ibu chem said...

zana, rajin kau layan novel. tebal lak tu..cam kamus dewan aku je ha. kalu aku lah kan, baca muka hadapan..pastu selak muka terakhir sekali..hahahahahahahahaha

selesai!

aku said...

tu dia zanna
x pening kepala ke baca lelama

kak farah skang ni bukan leh baca buku ke mgzine ke lelama
harus cepat pening

paper pon kekdg just baca title je


biar betui ko!
kat opis baca novel siap sedia ngan sirap lagi..???

Kapten Luffy said...

aku nampak baru muka surat awal jer tu... ko x pening dah?

Neeza.Areef said...

sempat lg tu..
x pe isi masa teluang

Hirda Ibrahim said...

hehehhe
siap leh pose sambil membaca tu..
aku dh makin tua ni makin malas nk bc novel tebal2. sedangkan magazine pun kengkadang x habis bc...

Unknown said...

bab 18??? ke muka surat 18??? ish konpius ler.. heheheh..

bila tengok kau baca novel, akak pun nak baca la novel akak yagn terbengkalai tu.. ada 2 novel blom baca lagi.. tapi dah berkurun beli.. kau dah baca buku "kau kekasihku"?? dari Anis Ayuni..

Lily @ Mama Iqa said...

dulu2 ms study mmg hobi aku gak baca novel tebal2. tp ade gak yg dah hlg kena rembat oleh manusia yg tak reti nk plgkan lps abih baca.

skrg ni mcm takde ms plak aku nk baca novel. confirm kena kacau!

♥Cik Puan♥ said...

haiyooo kusyuk nyer ko zanna

mysha said...

bEst kEr AKak cIter tu??

p/s: sHa anTArA sPesIs yaNg MALas meMbaCA...

☆ lieya latif ☆ said...

ye btul!!!!! ko mmg antu novel...ko laa pengumpul novel paling berjaya mase kite kat uitm dulu....aku tukang pinjam ajek...aha hahahahahahaha.....


zana, best tak citer tu....aku tgh cari2 gak ni buat bace2....buat pelelap tdo...keh keh keh keh ....

aku nak pi MPH kat alamanda la nanti, nak gi tgk novel ko nie...nak riki sipnosis die dulu....kalo aku berkenan aku beli yeak....

tgk sirap ko...terliur plak...oit, pagi2 dah bantai air sejuk...ckt pewut nanti tau!!!

Unknown said...

dah abis baca buat book review eh...

kalu best nk soh adik akak beli..akak rajin pinjam jek buku2 dia..

hehehe

Dee said...

wah teballah zanna..cam puteri lindungan bulan ek..ko kalo abiskan dlm seminggu..aku tabik springlah..chaiyok! chaiyok!

Anonymous said...

perghhh akak cam x sanggup jek nak baca setebal itu :).. tabik2 :)

Jasfyra said...

sangat bagus ko baca novel tebal tuh..aku mls..

psst zana, aku tag ko.sila jawab okeh

Jue ~ mama DnD said...

mak ai tebainya zana... x mabuk ke ko nak megkhatamkannyer... kalo akak tu sure aku dah main tebuk tebuk...hehehe