CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

** INSPIRATION & FRIENDSHIP **

Inspiration Award

Friendship Award

Dua2 award di atas telah selamat i cilok dari umah KAK PERANTAU SEPI......mmg ler kak perantau sepi tak mention nama i, tp time dia publish award yg dia terima tu dia ckp "sapa2 yg jengah umah dia tu.........sila lah ambil award di atas tu kan" so.......i pun dgn tanpa segan & silunyer telah mengambil award di atas ...........ok kan kak..........kira entitle gark kan zana utk dpt award nie...........ada sapa x leh terima kenyataan ker...he he he he

So, turn uol plak ambil award nie yerk......i tak mau ler makan sorang........i tak tamak ok..so, i share ngan sumer kengkawan i .........sapa2 yg jengah tu sila ler ambil yerk ...jgn malu2 k.....i IKHLAS nie.........lg pun uol sememangnye inspirasi i utk terus menulis dlm blog nie.....



4 Kata Mereka:

farah amoi said...

sila baca letter kat my blog

and, bawak balik...siapkan tugasan yea
harap maklum!

mama mya said...

time kasih.. semoga persahabatan kita berkekelan.. akak dah gantung hehehe

Ena said...

zana, aku amik ek ihiks

my qaseh said...

hehe..tq yea Zanna..ngn muka xmalunya kita bwk lariiii ke rmh kita tau..