CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 11, 2008

MAGIC by BATRICE

jom nengok magic yg Batrice buat...........live ok.............

zana pun confuse camner dia boleh pusing puting dia tu tanpa kuarkan dari mulut.........he he he

12 Kata Mereka:

Mummy Cool said...

ishh mamanya batrice noty lah... budak tu ngah siok isap puting dikacau nya... hehehehe si batrice guna lidah dia untuk pusing2 kan balik puting tu kan.. hehehehe bijak dia...

wanie said...

hehehe...terer ye batrice pusing2 puting tu guna lidah

MAMA IQA said...

haha! gelak aku sengsorang pg ni tgk si batrice pusing2 puting tu..pandainyeeee!

Puan Iza said...

heheheh..pandai batrice wat magic ek...leh pusing2 puting lagi...batrice pusing puting guna lidah tu...:-)

Ena said...

waaaaaaaa terornye dia pusingkan puting... hehehehe

rasp said...

wah.. penghisap puting professional nie nghehehehe

yong said...

hahhahahahaa

sungguh pro lah batrice!

meh auntie tepuk tangan!!!

clap, clap, clap, clap..

:)

mama kyra ~ yul ~ said...

hehhe.. sungguh kagum aunty melihatnya.. hehhe... caiyalah!!!..

Cik Puan Mimi said...

kreatif si batrice ni.. nak tunjuk bakat la tu

lieya_latif said...

keh keh keh...minah puting ni mmg terrra laaa...tak marah plak die ko kaco die yeak zana he he he he he.....

Monkey D Luffy said...

nakal betul si emak ek

~~ciklinn~~ said...

wakakkakakak cayalah batrice leh wat magis....

lawak dik oi... leh pulak dia pusing2 puting tu yerk......

makin kau pusing makin di apusing balik... hehehheh