CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 07, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..

SELAMAT MENYAMBUT AIDIL ADHA BUAT SEMUA KAWAN2 TERSAYANG...

tahun nie kami beraya di Mersing...coz' raya aidilfitri dah kat Kluang...so, raya haji kena lah balik Mersing...adil & saksama.....insya allah, petang sabtu kami bertolak ke Mersing.......

Buat kawan2 yg balik kg jauh2 tu........selamat memandu dan berhati2 ok.........
semoga ceria di samping keluarga di aidil adha ini.......

BIG HUG FROM MAMA BATRICE & BATRICE...

6 Kata Mereka:

zino said...

selamat hari raya aidil adha.. tak balik kampong ke..

Mama Mya said...

selamat hari raya aidil adha.. mya n co. balik kg gak tapi dokat jer hehehehe..

k.nurul said...

salam aidil adha juga utk zana n family...

owh...beraya kt mersing yer...
rindunya kt tanah kelahiran akak kt mersing nun...
hmm ntah bila la dpt blk sane...

MAMA IQA said...

blk mersing ye? aku je yg tak blk mana2..esok pi beraya umah abg ipar je la..huhu~
selamat hari raya aidil adha buat zan & family

e_ja said...

raya kat mersing yer zanna? eja dok segamat..bgtau tu mcm dekat segamat dgn mersing kan? hehehe..

eja pun linked zana..:)

PerantauSepi1306 said...

salam aidil adha juga for zana and family :D